12 Aralık 2008 Cuma




ben çoook şirinimmm











aydede...dede...baba...babamm....annanne....gaa(ver)...gittiii....bittiii...vermem....tik-tak(saat)...teyze...dayı...vızz(arı)...kıtkıt(fındık)....bebek...ahlul(eylül)...v.b...............bunların arasında olmayan tekşey anne.yok bakalım ne zaman diyecek:)öyle şımarık ki,öyle yaramaz ki...şarkı söylesin oynasın...koltuklarda yuvarlansın....
bir de dede hep dede...dedenin gelme saatleri kapıdan ayrılmıyo.zile basılır basılmaz fırlıyo.dedeye bir şımarıklık,,sonra elindeki ekmek poşetini alıyo mutfağa masa üstüne götürüyo..her akşam aynı.sonra dede yorgunmuş hiş önemli değil ikisi birlikte koltukların üstünde zıplıyorlar.ben babamı herhalde hiç böyle görmedim.torun sevgisi böyle oluyo demek ki:)






















DEDE'YLE KIT KIT(FINDIK) YİYORUZ...



GÜNDÜZ BİLE AYDEDE VARRRR....




HALA CEEE YE GÜLÜYORUZ...


KUTU KUTU .......ELMAMI YERSE ....



YASEMİN MANYAĞI....







VE ÇOK SEVDİĞİ AYDEDE KİTABIMIZ ELİMİZDE


benim güzel kızım









çok eşşek bu kız öyle güzel oynuyoki müzik duymasın....






20 Kasım 2008 Perşembe





AŞKIM, BONCUĞUM..ÇOK ŞEY YAZMAK İSTİYORUM ŞUAN AMA YERİ DEĞİL GALİBA.SENİ ÇOK ÖZLEDİM.BU ÖZLEM ANLATILMAZ.AZ KALDI DİYORUM KENDİME...DAYANMAYA ÇALIŞIYORUM...AMA OLMUYOR İŞTE...KUZUM OLMADAN OLMUYO.EV BOŞ SESSİZ.AZ KALDI BEBEĞİM.GELİP SENİ ALMAYA AZ KALDI....



TOPRAK KOKUSU

Büyük şehirlerin insanı değilim ben.Bunu her gün düşünüp kafamı duvarlara vurduğumda bir kere daha anlıyorum. Her gece başka yerlerin hayali...